ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣΜερίδες: 1 ΗΛΙΚΙΑ,
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ20 λεπτά
Υλικά
 20 g γαρίδες (αποφλοιωμένες)
 20 g πιπεριά (κίτρινη ή κόκκινη)
 30 g καρότο
 20 g κριθαράκι
 1 κ.σ. χυμό ντομάτας
 1 κ.γ. ελαιόλαδο
 2 κ.σ. νερό
Εκτέλεση
1

Κόψτε την πιπεριά και το καρότο σε κυβάκια.

2

Ρίξτε σε μια κατσαρόλα 4 κούπες νερό, τα λαχανικά, το κριθαράκι και τις γαρίδες αφήστε τα να βράσουν για περίπου 20 λεπτά σε μέτρια φωτιά ή έως ότου το κριθαράκι να είναι έτοιμο. Μόλις είναι έτοιμο το κριθαράκι σουρώστε το περιεχόμενο της κατσαρόλας (κρατήστε το ζωμό στην άκρη).

3

Προσθέστε το χυμό ντομάτας, το ελαιόλαδο και 2-3 κ.σ. από το ζωμό που κρατήσατε.

4

Πολτοποιήστε όλα τα υλικά μέχρι να αποκτήσει το μείγμα την υφή που θέλετε, προσθέτοντας λίγο ζωμό ακόμα εάν χρειαστεί.

Έτοιμο!

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 1


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 187
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 9.4g15%
Μονοακόρεστα 6.3g32%
Πολυακόρεστα 0.9g
Υδατάνθρακες 18.2g7%
Φυτικές Ίνες 2g8%
Πρωτεΐνη 7.8g16%

Βιταμίνη Α 100%
Βιταμίνη B12 40%
Σελήνιο 61%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Η γαρίδα, όπως και τα υπόλοιπα θαλασσινά, συστήνεται να έχει εισαχθεί στη διατροφή των βρεφών μέχρι την ολοκλήρωση του 1ου έτους. Η σύσταση αυτή ισχύει για την πλειονότητα των τροφών, με έμφαση στα πιο αλλεργιογόνα, καθώς οι πιο πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι η εισαγωγή τους προ του έτους δρα προστατευτικά έναντι της εμφάνισης των αντίστοιχων αλλεργιών. Η γαρίδα αποτελεί πολύ καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του βρέφους, ενώ, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα θαλασσινά, έχουν τη μικρότερη συγκέντρωση βαρέων μετάλλων. Ιδανικά μέχρι την ηλικία του ενός έτους, η γαρίδα καλό θα είναι να δίνεται σε πολτοποιημένη ή ψιλοκομμένη μορφή, καθώς λόγω της υφής της δυσκολεύει τα βρέφη στη μάσηση και την κατάποση.

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 20 g γαρίδες (αποφλοιωμένες)
 20 g πιπεριά (κίτρινη ή κόκκινη)
 30 g καρότο
 20 g κριθαράκι
 1 κ.σ. χυμό ντομάτας
 1 κ.γ. ελαιόλαδο
 2 κ.σ. νερό

Directions

Εκτέλεση
1

Κόψτε την πιπεριά και το καρότο σε κυβάκια.

2

Ρίξτε σε μια κατσαρόλα 4 κούπες νερό, τα λαχανικά, το κριθαράκι και τις γαρίδες αφήστε τα να βράσουν για περίπου 20 λεπτά σε μέτρια φωτιά ή έως ότου το κριθαράκι να είναι έτοιμο. Μόλις είναι έτοιμο το κριθαράκι σουρώστε το περιεχόμενο της κατσαρόλας (κρατήστε το ζωμό στην άκρη).

3

Προσθέστε το χυμό ντομάτας, το ελαιόλαδο και 2-3 κ.σ. από το ζωμό που κρατήσατε.

4

Πολτοποιήστε όλα τα υλικά μέχρι να αποκτήσει το μείγμα την υφή που θέλετε, προσθέτοντας λίγο ζωμό ακόμα εάν χρειαστεί.

Έτοιμο!

Γαρίδες με κριθαράκι και πιπεριές