ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣΜερίδες: 1 ΗΛΙΚΙΑ, , ,
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ20 λεπτά
Υλικά
 ½ αχλάδι
 ¼ αβοκάντο
 150 ml νερό
 10 g αλεύρι βρώμης
 10 g ρυζάλευρο
Εκτέλεση
1

Σε ένα κατσαρολάκι, ζεστάνετε 150ml νερό. Μόλις αρχίσει να ανεβάζει θερμοκρασία προσθέστε το αλεύρι βρώμης και το ρυζάλευρο ανακατεύοντας μέχρι να δέσει και να γίνει κρέμα (κατεβάζετε τη φωτιά μόλις αρχίσει να κοχλάζει).

2

Κατεβάστε την κρέμα από τη φωτιά και αφήστε τη να κρυώσει έως ότου να είναι απλά χλυαρή.

3

Ρίξτε το αχλάδι* με το αβοκάντο στο multi και πολτοποιήστε τα.

4

Προσθέστε τον πολτό από το αχλάδι και το αβοκάντο στην κρέμα και ανακατέψτε.

Έτοιμη για σερβίρισμα! Προαιρετικά μπορείτε να τη νοστιμεύσετε με λίγη κανέλα.

* Εάν το μικρό σας ξεκίνησε είτε πρόσφατα την κατανάλωση στερεάς τροφής, ή είναι μικρότερο των 6 μηνών, το αχλάδι πρέπει να είναι βρασμένο.

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 1


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 155
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 7.8g12%
Μονοακόρεστα 4.6g23%
Πολυακόρεστα 1.1g
Υδατάνθρακες 18.9g7%
Φυτικές Ίνες 3.3g14%
Πρωτεΐνη 5.5g11%

Χαλκός 55%
Κάλιο 39%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Γνωρίζατε ότι ο εγκέφαλος είναι το μόνο όργανο που δεν είναι πλήρως ολοκληρωμένο κατά τη γέννηση; Το 75% της ανάπτυξης του εγκεφάλου πραγματοποιείται κατά τα 2 πρώτα χρόνια ζωής. Ο εγκέφαλος αποτελείται κυρίως από λίπος! Γι’αυτό και η διατροφή κατά τη βρεφική και νηπιακή ηλικία πρέπει να είναι πλούσια σε λίπος, και συγκεκριμένα στα ωφέλιμα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, που παρέχει και το αβοκάντο που περιλαμβάνεται σε αυτή τη νόστιμη κρέμα!

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 ½ αχλάδι
 ¼ αβοκάντο
 150 ml νερό
 10 g αλεύρι βρώμης
 10 g ρυζάλευρο

Directions

Εκτέλεση
1

Σε ένα κατσαρολάκι, ζεστάνετε 150ml νερό. Μόλις αρχίσει να ανεβάζει θερμοκρασία προσθέστε το αλεύρι βρώμης και το ρυζάλευρο ανακατεύοντας μέχρι να δέσει και να γίνει κρέμα (κατεβάζετε τη φωτιά μόλις αρχίσει να κοχλάζει).

2

Κατεβάστε την κρέμα από τη φωτιά και αφήστε τη να κρυώσει έως ότου να είναι απλά χλυαρή.

3

Ρίξτε το αχλάδι* με το αβοκάντο στο multi και πολτοποιήστε τα.

4

Προσθέστε τον πολτό από το αχλάδι και το αβοκάντο στην κρέμα και ανακατέψτε.

Έτοιμη για σερβίρισμα! Προαιρετικά μπορείτε να τη νοστιμεύσετε με λίγη κανέλα.

* Εάν το μικρό σας ξεκίνησε είτε πρόσφατα την κατανάλωση στερεάς τροφής, ή είναι μικρότερο των 6 μηνών, το αχλάδι πρέπει να είναι βρασμένο.

Κρέμα βρώμης με αβοκάντο και αχλάδι