ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣΜερίδες: 1 ΗΛΙΚΙΑ, ,
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ10 λεπτά
Υλικά
 ½ φέτα πεπόνι
 1 βερίκοκο
 1 χουρμά
 1 κ.σ. γιαούρτι πλήρες
Εκτέλεση
1

Αφήνετε το χουρμά αποβραδίς σε ένα ποτήρι με νερό να μουλιάσει ώστε να μαλακώσει.

2

Σε ένα blender προσθέτετε τα υλικά και πολτοποιείτε μέχρι να αποκτήσει υφή πουρέ.

Σερβίρετε σε μπολάκι!

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 1


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 88
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 1.7g3%
Υδατάνθρακες 15.2g6%
Φυτικές Ίνες 2.1g9%
Πρωτεΐνη 3g6%

Βιταμίνη C 60%
Κάλιο 40%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Μια δροσερή και γλυκιά επιλογή για να απολαύσουν οι μικροί μας φίλοι το πεπόνι. Πλούσιο σε βιταμίνη C,τo πεπόνι προσφέρει δροσιά και ενυδάτωση καθώς αποτελείται περίπου κατά 90% από νερό! Με φυσική γλυκιά γεύση, κερδίζει εύκολα την προτίμηση των μικρών μας φίλων, ενώ σε συνδυασμό και με το γιαούρτι αναβαθμίζεται σε θρεπτική αξία, παρέχοντας πρωτεΐνη αλλά και ασβέστιο.

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 ½ φέτα πεπόνι
 1 βερίκοκο
 1 χουρμά
 1 κ.σ. γιαούρτι πλήρες

Directions

Εκτέλεση
1

Αφήνετε το χουρμά αποβραδίς σε ένα ποτήρι με νερό να μουλιάσει ώστε να μαλακώσει.

2

Σε ένα blender προσθέτετε τα υλικά και πολτοποιείτε μέχρι να αποκτήσει υφή πουρέ.

Σερβίρετε σε μπολάκι!

Γιαουρτοκρέμα πεπόνι & βερίκοκο