ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣΜερίδες: 1 ΗΛΙΚΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ30 λεπτά
Υλικά
 1 ώριμη μπανάνα
 ½ cup βρώμη αλεσμένη (για μεγαλύτερα βρέφη μπορεί το ¼ να είναι αλεσμένη και το ¼ ολόκληρες νιφάδες)
 Κανέλα (προαιρετικά)
 Σταφίδες (προαιρετικά)
Εκτέλεση
1

Με ένα πιρούνι λιώνετε τη μπανάνα.

2

Προσθέτετε στη λιωμένη μπανάνα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύετε καλά.

3

Σε ένα ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί σχηματίζετε 3 μπισκότα.

4

Ψήνετε στους 170οC για 15-20 λεπτά.

Η συνταγή αυτή είναι για 3 μπισκότα. Καλή απόλαυση!

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 1


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 78
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 1.1g2%
Μονοακόρεστα 1.2g6%
Πολυακόρεστα 1.3g
Υδατάνθρακες 15.3g6%
Φυτικές Ίνες 1.5g6%
Πρωτεΐνη 1.9g4%

Θειαμίνη 83%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Ένα μπισκότο καλύπτει σχεδόν στο 100% τις ανάγκες ενός βρέφους σε βιταμίνη Β1, τη λεγόμενη θειαμίνη. Η θειαμίνη είναι ένα μικροθρεπτικό συστατικό καθοριστικής σημασίας για την υγεία των βρεφών, καθώς έχει καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη και εξέλιξη των κινητικών δεξιοτήτων των παιδιών. Οπότε η συγκεκριμένη συνταγή, εκτός από εύκολη και νόστιμη, είναι και υποστηρικτική για σημαντικές παραμέτρους της ανάπτυξης των βρεφών!

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 1 ώριμη μπανάνα
 ½ cup βρώμη αλεσμένη (για μεγαλύτερα βρέφη μπορεί το ¼ να είναι αλεσμένη και το ¼ ολόκληρες νιφάδες)
 Κανέλα (προαιρετικά)
 Σταφίδες (προαιρετικά)

Directions

Εκτέλεση
1

Με ένα πιρούνι λιώνετε τη μπανάνα.

2

Προσθέτετε στη λιωμένη μπανάνα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύετε καλά.

3

Σε ένα ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί σχηματίζετε 3 μπισκότα.

4

Ψήνετε στους 170οC για 15-20 λεπτά.

Η συνταγή αυτή είναι για 3 μπισκότα. Καλή απόλαυση!

Μαλακά μπισκότα βρώμης