ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣ2 ServingsΗΛΙΚΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ40 λεπτά
Υλικά
 1 χούφτα ανθάκια μπρόκολου
 ½ γλυκοπατάτα
 1 μικρό φρέσκο κρεμμυδάκι
 1 κρόκο αυγού
 ½ σκελίδα σκόρδο
 2 κ.σ. φρυγανιά τριμμένη ή γαλέτα
 1 κ.γ. άνιθο
 1 κύμινο (προαιρετικά)
Εκτέλεση
1

Ψιλοκόψτε το μπρόκολο και τη γλυκοπατάτα σε μικρά κυβάκια.

2

Γεμίστε μια κατσαρόλα με νερό και αφήστε το να βράσει. Προσθέστε το μπρόκολο και τη γλυκοπατάτα και βράστε τα για 15-20 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν. Τα βγάζετε και τα σουρώνετε.

3

Σε ένα μπωλ προσθέτετε τα βρασμένα λαχανικά με τα υπόλοιπα υλικά και πλάθετε καλά μέχρι να γίνει ομοιόμορφο το μίγμα.

4

Προθερμάνετε το φούρνο στους 170οC. Πλάστε τα μπιφτεκάκια σε μπαλίτσες και τοποθετείστε τα σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί.

5

Ψήστε για περίπου 20 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν.

Απολαύστε εσείς και τα παιδιά σας! (Σημείωση: ταιριάζει τέλεια με γιαούρτι!)

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 2


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 236
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 7.1g11%
Υδατάνθρακες 31.8g11%
Φυτικές Ίνες 2.4g10%
Πρωτεΐνη 11.2g23%

Σίδηρος 33%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Παρόλο που είναι μια συνταγή με βάση κυρίως φυτικά τρόφιμα, καλύπτει το 1/3 των αναγκών των βρεφών σε σίδηρο, οι οποίες κατά το 2ο εξάμηνο της ζωής είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Συνεπώς είναι καλό να φροντίζουμε η πλειονότητα των γευμάτων τους να τους εξασφαλίζει επαρκείς ποσότητες σιδήρου για να επιτυγχάνουμε αθροιστικά το στόχο μας μέσα στην ημέρα. Όπως γνωρίζουμε, ο φυτικός σίδηρος δεν είναι εξίσου απορροφήσιμος από τον οργανισμό όπως ο ζωικός, η βιταμίνη C όμως που περιέχεται στο μπρόκολο και στη γλυκοπατάτα σε αυτή τη συνταγή βοηθά σημαντικά στην απορρόφησή του.

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 1 χούφτα ανθάκια μπρόκολου
 ½ γλυκοπατάτα
 1 μικρό φρέσκο κρεμμυδάκι
 1 κρόκο αυγού
 ½ σκελίδα σκόρδο
 2 κ.σ. φρυγανιά τριμμένη ή γαλέτα
 1 κ.γ. άνιθο
 1 κύμινο (προαιρετικά)

Directions

Εκτέλεση
1

Ψιλοκόψτε το μπρόκολο και τη γλυκοπατάτα σε μικρά κυβάκια.

2

Γεμίστε μια κατσαρόλα με νερό και αφήστε το να βράσει. Προσθέστε το μπρόκολο και τη γλυκοπατάτα και βράστε τα για 15-20 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν. Τα βγάζετε και τα σουρώνετε.

3

Σε ένα μπωλ προσθέτετε τα βρασμένα λαχανικά με τα υπόλοιπα υλικά και πλάθετε καλά μέχρι να γίνει ομοιόμορφο το μίγμα.

4

Προθερμάνετε το φούρνο στους 170οC. Πλάστε τα μπιφτεκάκια σε μπαλίτσες και τοποθετείστε τα σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί.

5

Ψήστε για περίπου 20 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν.

Απολαύστε εσείς και τα παιδιά σας! (Σημείωση: ταιριάζει τέλεια με γιαούρτι!)

Μπιφτέκια μπρόκολου