ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣΜερίδες: 1 ΗΛΙΚΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ10 λεπτά
Υλικά
 1 κ.σ. ρυζάλευρο
 1 κ.γ. βρώμη
 1 κ.γ. χαρουπάλευρο
 200 ml νερό
 1 κ.γ. τριμμένο αμύγδαλο ή φουντούκι (προαιρετικά)
Εκτέλεση
1

Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το νερό και προσθέτουμε όλα τα συστατικά, εκτός από τους ξηρούς καρπούς.

2

Μαγειρεύουμε ανακατεύοντας μέχρι να γίνει μια ομοιόμορφη κρέμα.

3

Αφαιρούμε από τη φωτιά, τοποθετούμε την πουτίγκα σε ένα μπωλ και τέλος προσθέτουμε τους τριμμένους ξηρούς καρπούς.

4

Το σερβίρουμε στο μικρό μας σε θερμοκρασία δωματίου!

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 1


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 81
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 0.5g1%
Υδατάνθρακες 17.5g6%
Φυτικές Ίνες 1.5g6%
Πρωτεΐνη 1.8g4%

Σίδηρος 6%
Μαγγάνιο 28%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Το χαρουπάλευρο είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό τρόφιμο το οποίο ενδείκνυται ιδιαίτερα για τη βρεφική διατροφή! Δεν περιέχει αλάτι ούτε γλουτένη, έχει όμως μια ιδιαίτερη γεύση που μπορεί να αναδείξει κρέμες, κέικ και ροφήματα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί έναντι του κακάο στη βρεφική ηλικία, καθώς δεν περιέχει καφεΐνη, ούτε οξαλικά, είναι όμως εξίσου πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και ασβέστιο. Ανακαλύψτε αυτό το διατροφικό θησαυρό και ξετρελάνετε γευστικά τους μικρούς μας φίλους!

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 1 κ.σ. ρυζάλευρο
 1 κ.γ. βρώμη
 1 κ.γ. χαρουπάλευρο
 200 ml νερό
 1 κ.γ. τριμμένο αμύγδαλο ή φουντούκι (προαιρετικά)

Directions

Εκτέλεση
1

Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το νερό και προσθέτουμε όλα τα συστατικά, εκτός από τους ξηρούς καρπούς.

2

Μαγειρεύουμε ανακατεύοντας μέχρι να γίνει μια ομοιόμορφη κρέμα.

3

Αφαιρούμε από τη φωτιά, τοποθετούμε την πουτίγκα σε ένα μπωλ και τέλος προσθέτουμε τους τριμμένους ξηρούς καρπούς.

4

Το σερβίρουμε στο μικρό μας σε θερμοκρασία δωματίου!

Πουτίγκα χαρουπιού