ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣ10 ServingsΗΛΙΚΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ5 λεπτά
Υλικά
 150 g ρεβίθια βρασμένα
 ½ κρεμμύδι (πολτοποιημένο)
 1 αυγό
  cup βρώμη αλεσμένη
 ¼ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
 1 κ.σ. ελαιόλαδο
 (ελάχιστη πάπρικα - προαιρετικά)
Εκτέλεση
1

Σε ένα blender πολτοποιούμε τα βρασμένα ρεβίθια και μεταφέρουμε τον πολτό σε ένα μπολ.

2

Προσθέτουμε τη βρώμη και το αυγό και ζυμώνουμε το μίγμα για λίγη ώρα. Στη συνέχεια, προσθέτουμε το ελαιόλαδο, το κρεμμύδι και το μαϊντανό και ανακατεύουμε το μίγμα καλά ώστε να γίνει ομοιόμορφο.

3

Αφήνουμε το πολτοποιημένο μίγμα να κρυώσει στο ψυγείο για περίπου 1 ώρα.

4

Σε ένα ταψί απλώνουμε αντικολλητικό χαρτί και προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180οC με αντιστάσεις.

5

Χωρίζουμε το μίγμα σε 10 κεφτέδες και τους πατάμε λίγο στο κέντρο ώστε να γίνουν πλατιοί.

6

Ψήνουμε για περίπου 1 ώρα, φροντίζοντας να γυρίσουμε τα μπιφτέκια στο ενδιάμεσο ώστε να ψηθούν ομοιόμορφα και από τις δύο πλευρές.

Τους σερβίρουμε σε θερμοκρασία δωματίου!

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 10


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 45
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 2.4g4%
Υδατάνθρακες 3.7g2%
Φυτικές Ίνες 0.9g4%
Πρωτεΐνη 2.2g5%

Βιταμίνη Κ 94%
Φυλλικό οξύ 17%
Μαγγάνιο 30%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 150 g ρεβίθια βρασμένα
 ½ κρεμμύδι (πολτοποιημένο)
 1 αυγό
  cup βρώμη αλεσμένη
 ¼ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
 1 κ.σ. ελαιόλαδο
 (ελάχιστη πάπρικα - προαιρετικά)

Directions

Εκτέλεση
1

Σε ένα blender πολτοποιούμε τα βρασμένα ρεβίθια και μεταφέρουμε τον πολτό σε ένα μπολ.

2

Προσθέτουμε τη βρώμη και το αυγό και ζυμώνουμε το μίγμα για λίγη ώρα. Στη συνέχεια, προσθέτουμε το ελαιόλαδο, το κρεμμύδι και το μαϊντανό και ανακατεύουμε το μίγμα καλά ώστε να γίνει ομοιόμορφο.

3

Αφήνουμε το πολτοποιημένο μίγμα να κρυώσει στο ψυγείο για περίπου 1 ώρα.

4

Σε ένα ταψί απλώνουμε αντικολλητικό χαρτί και προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180οC με αντιστάσεις.

5

Χωρίζουμε το μίγμα σε 10 κεφτέδες και τους πατάμε λίγο στο κέντρο ώστε να γίνουν πλατιοί.

6

Ψήνουμε για περίπου 1 ώρα, φροντίζοντας να γυρίσουμε τα μπιφτέκια στο ενδιάμεσο ώστε να ψηθούν ομοιόμορφα και από τις δύο πλευρές.

Τους σερβίρουμε σε θερμοκρασία δωματίου!

Ρεβιθοκεφτέδες