ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣΑλεξάνδρα Γεωργίου
ΜΕΡΙΔΕΣΜερίδες: 1 ΗΛΙΚΙΑ,
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΧΡΟΝΟΣ30 λεπτά
Υλικά
 60 g σελινόριζα
 40 g καρότο
 50 g γλυκοπατάτα
 30 g στήθος κοτόπουλο
 1 κ.σ. χυμό λεμόνι
 1 κ.γ. ελαιόλαδο
 1 κ.σ. νερό
Εκτέλεση
1

Κόψτε τη γλυκοπατάτα και το καρότο σε κυβάκια. Καθαρίστε καλά τη σελινόριζα και κόψτε την σε πολύ μικρά κομμάτια.

2

Γεμίστε μια κατσαρόλα με νερό και αφήστε το να βράσει. Προσθέστε τα λαχανικά - φροντίστε το νερό να καλύπτει σχεδόν τα λαχανικά σας.

3

Βράστε τα λαχανικά σκεπασμένα για περίπου 15 λεπτά σε μέτρια φωτιά.

4

Κόψτε το κοτόπουλο σε 4 μικρά κομμάτια και προσθέστε το στο μείγμα των λαχανικών. Συνεχίστε το βράσιμο για περίπου 5 λεπτά ακόμη.

5

Στραγγίστε και κρατήστε το νερό τους σε ένα μπολ.

6

Προσθέστε στα βρασμένα υλικά το λεμόνι, το ελαιόλαδο και 2 κ.σ. από το νερό που κρατήσατε στα υλικά που έχετε ήδη βράσει. Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και 0,5 κ.σ. ψιλοκομμένο άνιθο, αφού τον έχετε ξεπλύνει καλά, για νοστιμιά.

7

Πολτοποιήστε όλα τα υλικά μέχρι να αποκτήσει το μείγμα την υφή που θέλετε, προσθέτοντας λίγο νερό ακόμα εάν χρειαστεί.

Έτοιμο!

Θρεπτική Ανάλυση

Μερίδες: 1


Αξία ανά μερίδα
Θερμίδες 176
% Ημερήσια Αξία*
Ολικά Λιπαρά 9.3g15%
Μονοακόρεστα 6.3g32%
Πολυακόρεστα 0.8g
Υδατάνθρακες 14.5g5%
Φυτικές Ίνες 5.1g21%
Πρωτεΐνη 8.8g18%

Βιταμίνη Α 100%
Βιταμίνη C 100%

* Η κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του βρέφους ενδέχεται να διαφέρει ανά ηλικία.

Nutri-tip

Το γεύμα αυτό καλύπτει το 100% των αναγκών ενός βρέφους σε βιταμίνη C και A! Οι συγκεκριμένες βιταμίνες έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό των μικρών μας φίλων ενώ η βιταμίνη Α εξασφαλίζει την υγεία του δέρματος. Είναι λιποδιαλυτές ουσίες, δηλαδή απορροφώνται καλύτερα όταν καταναλώνονται μαζί με λίπος, όπως το ελαιόλαδο στη συγκεκριμένη συνταγή!

ShareTweetSave

Δείτε τις νέες μας συνταγές...

ΡεβιθοκεφτέδεςBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Οι ρεβιθοκεφτέδες, όπως και όλοι οι κεφτέδες που περιέχουν λαχανικά και όσπρια, αποτελούν μια συμπυκνωμένη πηγή θρεπτικών συστατικών. Μέσα τους μπορούμε να κρύψουμε αλεσμένα όλα εκείνα τα πολύχρωμα λαχανικά με ιδιαίτερη γεύση που συνήθως απορρίπτουν τα παιδιά, αποκτώντας μια παιχνιδιάρικη και πιο οικεία προς εκείνα όψη, η οποία βοηθά στο να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτά. Για μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να προστεθούν και άλλα λαχανικά στη συγκεκριμένη συνταγή, όπως πιπεριές και καρότο, αυξάνοντας την περιεκτικότητα των κεφτέδων σε βασικές βιταμίνες όπως η C και η Α.
ΜπανανοπαγωτόBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Η συνταγή αυτή, αν και πάρα πολύ απλή, μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πολύ ενδιαφέροντα επιδόρπια που θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους. Χωρίς γλυκαντικά και λίπος, μόνο με τη γλυκιά γεύση της ώριμης μπανάνας, δημιουργούμε μια βάση παγωτού και στη συνέχεια αφήνουμε τη φαντασία και τις γευστικές μας προτιμήσεις να μας καθοδηγήσουν ώστε να ετοιμάσουμε νόστιμα και ενδιαφέροντα «παγωτά». Για παιδιά άνω του έτους, μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο μέλι στη συνταγή για ένα ακόμα πιο γλυκό αποτέλεσμα!
Γρανίτα καρπούζι-φράουλαBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού και μόνο με τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, οι υγιεινές αυτές γρανίτες αποτελούν μια ιδανική πηγή δροσιάς και γλυκιάς γεύσης για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, μπορούν να αποτελέσουν μια θρεπτική εναλλακτική της κλασικής φρουτόκρεμας. Παράλληλα, είναι ιδανικές για τα βρέφη εκείνα που βγάζουν δοντάκια, καθώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση και κατευνασμό του πόνου.
Porridge βρώμης με κάστανοBy Αλεξάνδρα Γεωργίου

Nutri-tip

Δυναμωτικός χυλός βρώμης, ιδανικός ιδιαίτερα σε βρέφη χαμηλού βάρους, καθώς το κάστανο αποτελεί συγκεντρωμένη πηγή υδατανθράκων, άρα και ενέργειας. Μια εύκολη συνταγή για να εισάγετε το κάστανο στη διατροφή των βρεφών, ως σνακ αλλά και για βραδινό τις κρύες μέρες του χειμώνα!

Ingredients

Υλικά
 60 g σελινόριζα
 40 g καρότο
 50 g γλυκοπατάτα
 30 g στήθος κοτόπουλο
 1 κ.σ. χυμό λεμόνι
 1 κ.γ. ελαιόλαδο
 1 κ.σ. νερό

Directions

Εκτέλεση
1

Κόψτε τη γλυκοπατάτα και το καρότο σε κυβάκια. Καθαρίστε καλά τη σελινόριζα και κόψτε την σε πολύ μικρά κομμάτια.

2

Γεμίστε μια κατσαρόλα με νερό και αφήστε το να βράσει. Προσθέστε τα λαχανικά - φροντίστε το νερό να καλύπτει σχεδόν τα λαχανικά σας.

3

Βράστε τα λαχανικά σκεπασμένα για περίπου 15 λεπτά σε μέτρια φωτιά.

4

Κόψτε το κοτόπουλο σε 4 μικρά κομμάτια και προσθέστε το στο μείγμα των λαχανικών. Συνεχίστε το βράσιμο για περίπου 5 λεπτά ακόμη.

5

Στραγγίστε και κρατήστε το νερό τους σε ένα μπολ.

6

Προσθέστε στα βρασμένα υλικά το λεμόνι, το ελαιόλαδο και 2 κ.σ. από το νερό που κρατήσατε στα υλικά που έχετε ήδη βράσει. Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και 0,5 κ.σ. ψιλοκομμένο άνιθο, αφού τον έχετε ξεπλύνει καλά, για νοστιμιά.

7

Πολτοποιήστε όλα τα υλικά μέχρι να αποκτήσει το μείγμα την υφή που θέλετε, προσθέτοντας λίγο νερό ακόμα εάν χρειαστεί.

Έτοιμο!

Σελινόριζα με κοτόπουλο και γλυκοπατάτα